پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118708
بشار اسد: دولت جديد سوريه بايد با رويکرد جديد از بحران عبور کند
تاریخ انتشار : 1393/06/10
نمایش : 1109
بشار اسد پس از مراسم اداي سوگند کابينه جديد سوريه اعلام کرد دولت جديد بايد با رويکرد جديد از مشکلات مرحله آينده عبور کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، به نقل از فارس، کابينه جديد سوريه امروز يکشنبه مقابل بشار اسد، رئيس جمهوري اين کشور سوگند ياد کرد.

بشار اسد در نشست توجيهي دولت جديد سوريه گفت: دولت جديد بايد با رويکرد جديد و با پيدا کردن نقاط منفي دور قبلي از مشکلات مرحله آينده عبور کند.

رئيس جمهور سوريه پس از سوگند دولت جديد اين کشور گفت: موفقيت کار دولت جديد مرهون جلب اعتماد مردم است. اولين چالش پيش روي دولت که براي شهروندان سوري بسيار حائز اهميت است، موضوع امنيت و جنگ عليه گروه هاي تروريستي است که وزارت دفاع و ارتش و نيروهاي مسلح در بالاترين سطح در حال انجام آن هستند.

آقاي اسد همچنين تاکيد کرد که دولت بايد به راه‌ خود براي تضمين ادامه خدمات اساسي و حمايت از بخش‌هايي از جمله بخش کشاورزي، صنعتي و فرهنگي که نقش اساسي در مقاومت سوريه دارند را ادامه دهد.

از سوي ديگر، وائل الحلقي، نخست وزير سوريه نيز اعلام کرد که دولت جديد وظيفه دارد که نيازهاي شهروندان و منافع آنها را تامين کند و علاوه بر آن بايد همه مستلزمات مقاومت مردم سوريه از جمله حمايت ارتش و نيروهاي مسلح براي مبارزه با تروريسم و بازگشت امنيت به همه اراضي سوريه فراهم شود.

وائل الحلقي نخست وزير جديد سوريه امروز در حضور بشار اسد سوگند ياد کرد و فعاليت دولت خود را رسما آغاز کرد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html